Marka dla wszystkich

Dzięki reputacji jego klasycznej odzieży sportowej, często w patriotycznych kolorach i o sportowych sylwetkach, mało kto mógł się spodziewać, że Tommy Hilfiger stanie się jednym z najbardziej progresywnych i nowoczesnych projektantów, ale tak właśnie jest.

Ta znacząca marka odzieżowa poważnie podeszła do tworzenia ubrań dla dorosłych z niepełnosprawnościami, a dziś Tommy Hilfiger jest pierwszym w historii projektantem, który wprowadził na rynek adaptacyjną odzież dla dorosłych. Teraz słynna koszula Tommy Hilfiger zdobędzie sobie nowych fanów.

Nowa kolekcja nazywa się Tommy Adaptive, nowe serie ubrań składają się z 37 modeli męskich i 34 damskich, które wyglądają dokładnie tak, jak ubrania, które zwykle sprzedaje Hilfiger – jak koszulki polo, letnie sukienki i dżinsy. Nowością jest jednak to, że w ubraniach tych są specjalne ukryte funkcje, które ułatwiają życie ludziom z pewnymi niepełnosprawnościami i ich opiekunom.

Sprytne ubrania

Koszula Tommy HilfigerDopasowane szwy ułatwiają ubieranie i rozbieranie. Na ramionach sukienek i zapięciach w dżinsach są magnetyczne zamknięcia. Dopasowane otwory na nogi i obszycia pomagają dopasować szelki lub ortezki na nogę, a zamki magnetyczne mogą pomóc w rozpięciu lub zapięciu jedną ręką. Wszystkie ubrania tej serii pełne są podobnych pomysłów, również koszula Tommy Hilfiger.

Dla samego Hilfigera kolekcja ta jest zgodna z tym, co marka od dawna reprezentuje i opiera się na tym, co zaczęło się w lutym 2016 roku. Wtedy marka Tommy’ego stała się pierwszą dużą marką odzieżową, która wyprodukowała adaptacyjną kolekcję odzieży dla dzieci.

„Inkluzywność i demokratyzacja mody zawsze stanowiły rdzeń DNA mojej marki”, powiedział Tommy Hilfiger w komunikacie prasowym. „Te kolekcje wciąż opierają się na tej wizji, umożliwiając różnym osobom dorosłym wyrażanie siebie poprzez modę”.

Pierwsza kolekcja

We współpracy z organizacją Runway of Dreams, która zachęca marki do tworzenia ubrań dla osób o różnych rodzajach niepełnosprawności, pierwsza kolekcja dla dzieci zawierała koszule z zamknięciami magnetycznymi zamiast guzików i regulowane pasma dla użytkowników wózków inwalidzkich. W tym samym roku Hilfiger wypuścił jeszcze bardziej adaptacyjną odzież dla dzieci, zawierającą 58 nowych ubrań, w tym kurtki z zamknięciem magnetycznym i spodnie z rzepami i regulowanymi obszyciami. Koszula Tommy Hilfiger również doczekała się wielu usprawnień.

„Widok sukcesu wiosennej kolekcji był niewiarygodnym potwierdzeniem naszej misji i dowodzi, że istnieje zapotrzebowanie na adaptacyjną odzież na poziomie głównego nurtu” – powiedziała w wywiadzie Mindy Scheier, założycielka Runway of Dreams. „Dzięki tej kolekcji jesteśmy o krok bliżej do urzeczywistnienia tego marzenia dla osób o różnych dyspozycjach, w tym dorosłych i dzieci”.

Przeczytaj również:
Wiele pań pomimo upływającego czasu pragnie wyglądać młodo oraz atrakcyjnie. Aby utrzymać swój wygląd w
Biżuteria to najlepszy przyjaciel kobiety. Nie ma znaczenia czy są to drogie kamienie szlachetne jak
Czy biżuteria to atrybut modowy przeznaczony tylko i wyłącznie dla Pań? To pytanie od lat
0.00 średnia ocena (0% wynik) - 0 głosów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*