O tym, jak ważna w prowadzeniu jakiegokolwiek biznesu jest reklama, nie trzeba na pewno nikomu przypominać

. Marketingowcy oferują przedsiębiorcom chętnym dotrzeć do jak największej ilości klientów mnóstwo sposobów. Niektóre z nich przypisane są do określonych branż, podczas gdy inne mogą z powodzeniem być stosowane przez wiele różnych firm. Niewątpliwie do tych drugich metod zaliczyć można przeróżne programy lojalnościowe, w których klienci zbierają punkty, których pewna ilość następnie może zostać wymieniona na atrakcyjne prezenty firmowe. Dowodem na to, jak bardzo skuteczne są programy lojalnościowe, są na pewno wyniki badań, które jednoznacznie pokazują, że oferowane w ich ramach prezenty firmowe są na tyle silną zachętą, że większość klientów, uczestnicząc w nich regularne wraca do siedzib firmy, by skorzystać z jej usług. Programy lojalnościowe w różnych formach stosowane są przez firmy na całym świecie i wszędzie cieszą się wielką popularnością wśród klientów. Gwarancją sukcesu danej akcji z całą pewnością są prezenty firmowe atrakcyjne dla klientów – warto zadbać o to, by były one nie bezużytecznymi upominkami, a przydatnymi dla uczestników akcji gadżetami.