Marka Velux jest tworzona przez ludzi, którzy tak samo pasjonują się światłem dziennym i świeżym powietrzem, jak niesieniem pomocy innym. Dlatego marka ta na przestrzeni lat tak znakomicie udowodniła, że można zrównoważyć energię i komfort, aby zapewnić zdrowsze warunki wewnątrz pomieszczeń.
Na czym obecnie skupia się Velux?
Globalna liczba ludności osiągnie 10 mld do roku 2050, a siedem miliardów ma mieszkać w miastach. Życie w sposób zrównoważony to jedno z największych wyzwań stojących przed mieszkańcami miast, władzami i politykami. Ponieważ budynki stanowią 40% całego zużycia energii w Europie, mogą odgrywać istotną rolę w zmniejszaniu światowego zużycia energii. W 2009 roku Grupa Velux zainicjowała projekt "Model Home 2020", aby wykazać, że można budować trwałe budynki dla przyszłości – już dzisiaj. W Europie do roku 2011 powstało sześć kompleksowych budynków demonstracyjnych. W dzisiejszych czasach Velux ma już ponad 20 budynków demonstracyjnych na całym świecie, w których ludzie żyją, pracują i chodzą do szkoły – tym samym udowadniając, że efektywność energetyczna i jakość życia mogą iść w parze. W 2012 r. Uruchomiono dwa nowe przedziały produktów. Jest to nowa generacja okien dachowych o zwiększonej równowadze energetycznej. Okna modułowe Velux to kolejna perełka brandu. Tutaj marka weszła w zupełnie nowy obszar biznesowy, skupiający się na doprowadzeniu światła dziennego i świeżego powietrza do budynków komercyjnych – co prawdopodobnie stanowi największą inwestycje i odzwierciedla zaangażowanie w rozwiązywanie globalnych wyzwań.
75. rocznica marki
W 2016 r. Grupa Velux świętowała 75-lecie innowacji i zaangażowania, co dało im dodatkową motywację do tego, by wnieść światło dzienne i świeże powietrze do życia jeszcze większej grupy ludzi. Dziś z dumą oferują szereg produktów i rozwiązań, które przyczyniają się do poprawy jakości życia - dla wszystkich osób w domach i miejscach pracy. To marka z ideami i to naprawdę się odczuwa. Warto zaznajomić się z ich ofertą.